لانتوری

مینی تجربه

لانتوری

مینی تجربه

00:56

دوشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۳، ۰۲:۳۳ ب.ظ
به هر قضیه ای باید از خارج نیگا کنی!
هر چیم که خوب باشی نمیتونی وقتی به نفع خودت نگاش میکنی خوب نظر بدی دربارش.
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۵

نظرات  (۱۲)

آره آفرین:)
لایکم که مال بلاگیاس :|
پس لایک:|
پاسخ:
:ئی
به جای لایک بگو بیلاخ:))
تو ضیح بیشتر...مستر مهدی نفهمیدم...
پاسخ:
ینی به نفع خودت و از دید خودت یه مسئله رو قضاوت نکن.
بیلااااااااااخ :دی
پاسخ:
:)))
بیلاخ یادمه= انگشت شست...دی:...
شاگرد خوبیم ها...زود یاد می گیرم..
حالا شست یا شصت....نه همون شست...:))
پاسخ:
آورین آورین:))
تو امروز دوپینگ کردی ؟!
چیزی به کله ات خورده ؟! احیانا سنگ و این چیزها مثلا !!
پاسخ:
چطور؟:دی
خوب این یکی رو خوب بلدم...
ولی معنیش خوبه منتها منظورتو خوب نرسوندی....یه جوریه...یا شاید من خنگیم گل کرده...هوم...؟
پاسخ:
نمدونم والا:|
واس خاطر تراوشات مغز ات دارم میگم
پاسخ:
من عصابم آروم باشه مغزم خوب تراوش میکنه.
دیگه دارن می بندن..من رفتم فعلا ....
:)))
پاسخ:
فلا:دی
خداروشکر که الان اعصاب ات آرومه :)
پاسخ:
:)
انگار بازم منافع  آدم به مصالح چیره میشه
بیشتر از  این نمی تونم منظورمو برسونم.
اصلا درست گرفتم  قضیه رو ؟
پاسخ:
تقریبا.
دقیقا...
این جور نظر دادن سخته ها
پاسخ:
ولی خیلیا میدن:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">