لانتوری

مینی تجربه

لانتوری

مینی تجربه

01:07

پنجشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۳، ۰۷:۴۹ ب.ظ
آخرش تلخ تموم شه بهتر ازینه که همیشه تلخ باشه.
موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۳/۰۱/۲۸

نظرات  (۲۱)

هوووم .... یه دیالوگ توی درباره ی الی بود که ترانه علیدوستی به شهاب حسینی میگفت "یک پایان تلخ بهتر از یک تلخی بی پایان ِ " من از همون موقع عاشق این جملهه شدم . این پست آدم رو یاد اون میندازه . من از همون موقع عاشق پایان های تلخ شدم _البته در برابر تلخی های بی پایان_
پاسخ:
هوووم...
میبینی من چه قد پستای خوبی میذارم؟:)))))
:)
پاسخ:
ها؟
نمیتونی ببینی؟:|
بروووو ب َ ب َ نفله :))
باز یه چی تراوش کرد ازش تعریف کردم دور برداشته واسم !!  اصلا همین هم به درد نخور بود :d لانتوری رو چه به پستهای شیک و معنا و مفهوم ؟!؟!
پاسخ:
:))
خودت تأیید کردی دیگه حرف خودتو خراب نکن:))
لانتوری یه چیزی فراتر ازیناس میدونم:))
هوووووووووع!!!
دیگه من عمرا یه همچین زرری بزنم که لانتوری فراتر از اینهاس!!!
خوب خودت رو می چسبونی به بزرگان ها !!!
پاسخ:
من که بزرگ بودم،تو اومدی خودتو چسبوندی به من:))
دیگه من از اون خونواده هاش نیستم که بی ناموسی سرم بشه :))
پاسخ:
بسکه خری:)))
بعله . تازه از اون اصل و نسب دارهای خانواده دار اش هم هستم
پاسخ:
این بی فرهنگه بی اصل باز شرو کرد:|:دی
چپک خلی بی اصالت ِ آداب معاشرت ندان . من شروع کردم یا تو ؟!
پاسخ:
بی ادبم هسّی:))
تو :دی
اولندش بی ادب تو هستی که به من میگی چسبیدی بهم :))
دومندش تو :))
پاسخ:
حرف حق تلخه:پی
سومندش تو:دی
صدبار بهت گفتم من ازون هرجایی ها نیستم که به هر خری بچسبم :d
چارمندش تو :))
پاسخ:
منم هزار بار گفتم توی هرجایی خودتو به خر بزرگی مثه من چسبوندی:دی
پنجمندش خود خرت:دی
خو همین د ِ ! مسئله همینه ! داری چرت میگی ! اونهم هزار بار :))
پاسخ:
واسه کسی مثه تو که نمیفهمه کلا 10000 بارم بگم باز فک میکنی چرته:دی
فقط یه نفهم حرف اش رو 10000 بار تکرار میکنه دیگه نفهم :))
پاسخ:
من تکرار نکردم نفهم:دی
فقط گفتم اگه بکنم،ببین نمیفهمی دیگه:))
من رو از کردم نکردم / بکنم نکنم نترسون ها !!! درسته خر هر جایی نیستم ولی این چیزا حالیمه . بس که باشعورم :))
پاسخ:
بیوه،علاوه بر بیشعوری منحرفم هسّی:))
نخیـــــــــــر اتفاقا از شعور و فهم بالام هس که ماهیت تو رو شناختم دیگه :)) گول ات رو نمیخورم :d
پاسخ:
خدایی ادا این با فرهنگارو در نیار که کلا قیافت شبیه گوله:))
چون قیافه ام شبیه گول ِ تو حرفهای بی شرمانه زدی بهم دیگه . خر ِ بی فرهنگ :))
پاسخ:
تو بسکه بد قیافه ای من بت نیگا نمیکنم که:))
تو شخصیتت گول خورده س:))
من یه خورده حالم روبراه نی . یه وقت دیگه میام از خریت خودم دفاع میکنم :)
فعلا
پاسخ:
چرا؟چته تو:(
حساب کن کم آوردم در رفتم :)
پاسخ:
من اینجوری حساب نمیکنم،یولدوز کم نمیاره:)
اون ستاره ی گوشه ی اسمم رو بذار لانتوری تا نیومدم چک و پکی ات نکردم :)


پاسخ:
یولقوز*
بی اصالت ِ بی فرهنگ ِ بی سواد :)
پاسخ:
خره خره خر*
باز این یکم بهتره . نشون میده من خر بزرگ و با ابهتی هستم :))
پاسخ:
:دی
آره.  اینجوری ذره ذره آدم آب نمیشه
موافقم مرگ یبار شیون هم یبار
پاسخ:
اوهون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">