لانتوری

مینی تجربه

لانتوری

مینی تجربه

00:39

جمعه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۳، ۰۴:۴۸ ب.ظ
زلیخا از پشت در:کیست؟
یوسف با رکابی و شرت هفتی:واکن درو سرما خوردم خب!

و اینگونه شد که آنگونه شد!!
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۲

نظرات  (۲۷)

مصـورِش کنـی تـأثیـر گـذار تـره عـااا :دی
پاسخ:
بازیگره نخش ِ زلیخا ندارم:|
یوسفم یوسفِ قدیم :|
پاسخ:
والا:|
شورته یوسف چه رنگیه ؟ :))
پاسخ:
قرمزه گوجه ای:))
من برمـ فک کنم صـدامـ میزنن :S

:))))
پاسخ:
:))))

خوب بکن،فکراتو:دی
بح بح بح :)))
اصن خودم نخشه زلیخارو بازی می کنم
پاسخ:
اون تسبیح منو بدید بیاد بینم:)))
نخش یوسف توبه کرد:پی
تسبیحت پاره شد .
راه فرار نداره دیگه . بگو آماده باشه >:))
پاسخ:
یوسف،به گا رفتی:دی
۲۲ فروردين ۹۳ ، ۱۷:۰۸ یوسف گمگشته باآید به لانتوری غم مخور
آخ جون ^-^
پاسخ:
با آید؟:دی
به جای تسبیح بگید شمار افزار :دی
پاسخ:
تو اینجا چیکار میکنی اصن،خودت وبلاگ نداری مگه پارسی گوی؟:دی
۲۲ فروردين ۹۳ ، ۱۷:۱۰ یوسف گمگشته باآید به لانتوری غم مخور
با اسکاچ آید :)))
پاسخ:
خب دیگه من صحنه رو ترک میکنم:دی
به تو چه؟ :دی
اینجا و اونجا نداره که :پی
پاسخ:
کامنتای اینجا و اونجا داره که:دی
۲۲ فروردين ۹۳ ، ۱۷:۱۴ یوسف گمگشته بازآید به لانتوری غم مخور
نه شوما باس بعنوان ِ راوی در صحنه حضور داشده باشی . بی لانتوری هرگز !
پاسخ:
من هر چی شما برام تریف کنید قبولتون دارم:دی
به جای کامنت بگو نظر :دی
نداره:دی
پاسخ:
کامنت:دی
داره:دی
احتمالا که مامان دوز نبوده ؟
پاسخ:
نخیر،هفتی رو ندیدی؟؟
نظر :@ :دی
پاسخ:
الکامنت اصن:دی
:@
پارسی باش :@
پاسخ:
وحشی نباش تا پارسی باشم:دی
خب شاید مامانش هفتی دوخته
پاسخ:
نه،مامانش کونش گشاده نمیدوزه کلا!
:)))))))))))))))))))))))))))))
بگو نظر :)))))))))))))
پاسخ:
:دی
نظر:@:دی
خب این خودش یه مسئله جداس

پاسخ:
بعله،سوال دیگه نبود؟
بچه آذر از پستت الهام گرفدم .
پاسخ:
بپا الهام تو رو نگیره گزوین جون!
الهام که خوبه . آرزو هم اگر بود مشکلی نداره . حتا قاصدک حتا پروانه . خلاصه ما در خدمتیم .. .
پاسخ:
ریدی بلم جان،تو برو سکتو جم کن:|برو تا نیمدم نفله ت کنم.
عصاب مصاب ندارما.
بالام جان چرا خشانت شدی ؟
داشدیم اختلاط می کردم .
پاسخ:
دیوث تو بیجا کردی درباره دختر همساده های ما اختلاط میکنی.
فیلمشو داری؟؟؟
پاسخ:
نچ،هنوز پخش نشده:|
دخدر همسایه ی ماوُ شوما نداره بالام جان .
بیا پسته الهام اینا گرفته شده رو بوخون روانت تازه شه .. .
البته این تئاتره درهمه سُکی ملوم نی چرا تو صفه ی خودم پُستو نمیاره . بیا ببین اگه نیمده یه فکری بکنم براش .. .
پاسخ:
عالی بود:دی
لانتوری به این تبسم بگو نظر خودش عربیه هی نگه پارسی :|

فارسیش میشه پیام !
پاسخ:
تبسم ریدی آبم قطه انگار:))))

با تشکر از گوشزده شومآ:دی
هرچی داریم از استاد عست و بس :*
پاسخ:
واقن عالی بودآ.
می دونم الکی نمی گی . نقداتو دیدیم استاد :*
:|

پاسخ:
:دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">