لانتوری

مینی تجربه

لانتوری

مینی تجربه

00:52

يكشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۳، ۰۳:۴۲ ب.ظ

1.بلاگر اونیه که وبلاگ بزنه واسه نوشتن حرفای دلش و احترام بذاره به مخاطبش،نه اونیکه بنویسه واسه گنده شدن و کشیدن مخاطباش تو یاهوو و گرفتن ِ...و...

2.آقای مرتیکه،من به مخاطبای شما توهین نکردم که اومدی خطاب به مخاطبای من نوشتی چاقال تو وبت،ایندفه رو به احترام کسایی که میخونن من و شما رو جوابتو نمیدم،ولی دفه بعد به شرفم قسم دهنتو جر میدم چیز زیادی ازش بیاد بیرون،چون واسه من مخاطب خیلی مهم تر از وبلاگمه:)

3.آقای عزیز،اون چن تا پستت تو دراماتیک که تیکه به من بود همه چیو شرو کرد،اون نظر سنجیت به هیج جای من حساب نمیشد از اولشم گفتم،پس ادا مظلومارو در نیار،حرفایی که زدی تو دراماتیک رو بی جواب نذاشتم فقط،پس دم از رفاقت نزن،چون من آدمی نیسّم که جلو کسی ساکت بمونم،اونم تو!

4.به سلامت پسر ِ خوب،خوش اومدی:)

موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۳/۰۱/۲۴

نظرات  (۲۷)

اووووووووووووف چه احساس خوبیه که مثلا یکی بهت بگه چاقال اونوخ یکی دیگه مقابل اش بایسته :))
با هم دوست باشین .... با حاجی چارتایی برین بستنی:))
خل بازی چیه راه انداختین بعد از اونور فوش به مخاطبای وب هم میکشین :))))
تو عاقل باش پسرم :)
پاسخ:
:)))
شینیم بینیم باو:دی
من کی فوش دادم به مخاطبا کصافط؟:|
چپک خلی هستی دیگه !! الان به من گفدی کصافط :))

پاسخ:
نیسی؟:دی
نچ !
نه که نیستم :|
دوبار بهم گفتی خر من هم راس راسی باورم شد که خرم و کوتاه اومدم که دلیل نمیشه کصافط هم باشم :)) من از اون خر نجیب اصیل هام :))
پاسخ:
خره نجیبه اصیله یه جا نشینه کصافط:))
بـــــــــــــــــــــَه :)))
چقدر خوش آهنگ شد اصن :)))
همه اش با خودم میگفتم این وسط مسط ها یه چیزی کمه هاا :))
پاسخ:
:)))))
برو حال کن:دی
اینجا مگه کامنتش بسته نبود؟:|
چاقال خودتی:پیییییییییییییییییییییییی
راحت شدم:)))
1. بعله
2.بعله
3.بعله
4.خوش اومدی
:دی
الان راحتم :)))))))
پاسخ:
:))))))))
یهو بغضت ترکیدا:))
:گریه با :دی
عرررررررررررر :دی
پاسخ:
اشکه شوقه؟:)))
آ (هق) ره (هق)
(هق) (هق)
پاسخ:
:)))
تو اون روحت:دی
بی خیال بابا....
جفتتون بچه این ....
جدی می گم...
این کارا دیگه چیه خوووووووووووووووووو...
جنگ وبلاگی هم داریم ینی.....
عجبببببببب....
پاسخ:
شوما به بزرگیه خودت ببخش!
بخشیدم.....:))
دیگه تکرار نشه هااااا....
خب.....
آفرین...
تنبیه میشین هاااا
گفته باشم.....
:))
پاسخ:
اووووووف:))
یکی اینو بگیره:))
الان یکی منو گرفت.....
حالا یکی بیاد منو از دس این که منو گرفته نجات کنه بابا....
خفه شدم....
پاسخ:
:دی
بی خیال این حرفا
واسه دو تا رفیق از این جرو بحثا پیش میاد :)
پاسخ:
:)
به قدری از حرفایی که تو شماره 1 زدی خوشم اومد که از همین جا یه ماچ گنده حوالت کردم ... 
نه ..
خوشم اومد ..
آدم شناسی .. 

پاسخ:
چون پسری بذا منم یه ماچ ازونورت بکنم:دی

نوکرم:)
۲۴ فروردين ۹۳ ، ۲۰:۱۷ اول شـخص راحـ :) ـت
مـهدی ؟ :(
شـما هـا چـرا ایـنجوری شـدین ؟ 2روز نبـودما :(
روبـوسی کـنین تـموم شـه :(((((


پاسخ:
شدیم دیگه:|
دو روز بیشتر شدا:)
تموم شد:)
آقای مهدی دیگه بلاگفا مثه قدیم نیست که ویزیتور تو با ویزیتور یکی دیگه فرق داشته باشه !
بلاگرا کم شدن ، ویزیتورها هم کم شدن !یه عده خاصی هستن!پس ویزیتور تو با ویزیتور یه بلاگر دیگه خیلی فرق نمیکنه!بعدشم واسه کسی که خیلی وقته توی بلاگفا بوده درست نیست اینطوری کوری بخونی!من کسرا رو از سال 86 دنبال میکنم!فک نکنم شما اصن اون موقع نت میومدید! خلاصه اینکه اگه قراره توهینی هم کنی،به ویزیتور جماعت خودتو وصل نکن!چون حتم دارم خیلی ها کسری رو میشناسن!این برای خودت نقطه ضعف حساب میشه...!من محترمانه صوبت کردم پس اگه میشه فحش نده به من

http://4-1.blogfa.com/
اینم آدرس وبم
پاسخ:
بعله،اوشون شعور نداشت و به ویزیتورای من گف چاقال:)
من از هشتاد و هفت تو میهن بلاگ و یه جای دیگه مینوشتم هشتاد و نه اومدم تو بلاگفا:)
کجای حرفای من توهین بود به ویزیتور جماعت؟اینو بگو تا جوابه بقیه حرفاتو بدم:)
فوشیم قرار نیس بدم،انگاری بد شنیدی دختره خوب از من:)
مهدی؟>
فک نمیکنین علت قهرتون یکم بچگونس؟؟
بابا حداقل سر یه چیز درست و حسابی...
شما این همه مدت دوس بودین....
حیفه...
پاسخ:
نه!
۲۵ فروردين ۹۳ ، ۱۲:۵۵ دختری با اسانس احساس
ای بابا مسخره بازیه دیگه هم کار تو اشتباه بود هم کسری فکرشم نمیکردم
مهدی جان من اصلا نمیگم که تو توهین کردی.اخه کسری هم توهین نکرده!اگه منظورت از "چاقال"ینی توهین!خب عزیز من اشتباه میکنی!شاید اینطوری گفته که به قول خودت هرکسی خودشو نخود هر آشی نکنه!و کامنت نذاره براش!به هر حال،شماها یه زمانی دوست بودید! درست نیست دیگه به هم بد و بیرا بگید!منم دیگه سعی میکنم کامنت نذارم!اگه واقعن قهرید دیگه هرکی ازتون سوال پرسید دیگه جواب ندید...!
پاسخ:
شما معنیه چاقال رو میدونی؟اصن چرا باید یه همچین لفظی رو استفاده کنه ایشون؟به چه حقی؟
اینو میتونس محترمانه بگه که البته اگه احترام سرش میشد نمیرف تو دراماتیکش پستای تیکه دار واسه من بذاره که خراب کنه چیزی که اسمشو گذاشته بود رفاقت رو.
یه زمانی:)
شمام دوس داشتید بذارید نداشتید هم نذارید.
جالبه هااا جفتتون دارید از رفاقت حرف میزنید! آخه کجا دوتا رفیق اینطوری باهم میکنن؟! اینکه حق داشته که اون حرف رو بزنه یا نزنه به شما فک نکنم مربوط بشه! آدما آزادن که هر حرفی رو بزنن!حداقلش میتونن توی فضای مجازی هر حرفی رو بزنن!اصلا معلومه دعواتون الکی بوده! انگار شما هم حرفی برای گفتن نداری!همش پای ویزیتور و پست و دراماتیک رو میکشی وسط!خودت چن مرده حلاجی آقا مهدی؟!
پاسخ:
داری زیادی از خودت و یه طرفه صحبت میکنی خب؟
اون حرفاشو درباره من زد و این حقو نداره درباره کسی تو فضای مجازی پست بذاره فمیدی؟پس به من مربوط میشه.
کامنت بعدیتو بیشتر فک کن و بذا.
اصن کدوم پست بوده !؟
عزیزم من یه طرفه حرف نمیزنم!
فقط دارم باهات صحبت میکنم!ولی تا اینجای کار فهمیدم چیزی برای گفتن نداری!بعدشم دلتو به ویزیتور خوش نکن!به به چهچه های اینا یه روزی زمینت میزنن!الان باز نگی به قول خودت به ویزیتورات توهین کردمااا!نه!فقط گفتم الکی دل بهشون بستی!
پاسخ:
به شما مربوط نیس!
شما که چیزی واسه گفتن داری چیزاتو بذا واس جلو آینه چون به درد من نمیخوره.
دل نبستم،ولی خیلی دوسشون دارم این ویزیتورارو چون معرفت داشتن و دارن.
خدانگه دار.
این چاقال ینی چی که به این دوستمون گفتی ؟!؟!
پاسخ:
من به دوستتون نگفتم.
برو سرچ کن معنیشو ببین:|
تو هم چه کرمویی هستی خو بگو خودت . فقط آدم رو به دردسر میندازی .. هیششششش
پاسخ:
خو زشته:|
این که نهایت اش هم بر میگردی به پسر ها :))))
پاسخ:
خوشال شدی؟:|
از اینکه کلا فوشی که به من ربط نداره آره :))
پاسخ:
فقط فکر خودتی:دی
پست وبلاگ مرتیکه رو خوندم .همون روزی که پست رو گذاشت . من ارزش خودم رو میدونم و مطمئنم به خودم . فحش هم کلا باد هواست . اینکه یک دهن دریده به من بگه چاقال برام اهمیتی نداره .حتی بدتر از اونهم برام مهم نیست . چون من این چیزهایی که میگن نیستم . با گفتن اونها هم نمیشم . پس حرفهای یک معلوم الحال تنها شخصیت خودش رو برای من میبره زیر سوال که توی یک بحث دو نفره پای دیگران رو هم وسط میکشه . من و باقی بچه ها هم اگه بخوایم بیایم وسط و بگیم اوهوع کی به ما گفت فلان بیشتر شخصیت خودمون رو له کردیم . همه فحش و حرفهای رکیک رو بلدن ولی اگه اینجا هر کی بخواد جوابی بده ده تا دیگه فحش میشنوه . مایه ی خوشبختی سربلندیم نیست که بخوام توی یک فحش و فحش کشی پیروز میدون باشم
پاسخ:
خیلی خوب بود حرفات و شعور بالاتو میرسوند:)
منم حرفم این بود یه دعوای دونفره ربطی به بقیه نداره،دیگه با فحش بده که بدتر:)
خوشالم که مخاطبای با شعوری مثه تو هسّن اینجا:)
اون پست کسری رو گمونم خوونده بودم،یه چیزاییشو یادمه. حالا اگه توهینی بوده،با توجه به اینکه حذف هم شدن،خوب کارش خیلی اشتباه بوده(میگم که درست مضمونشو یادم نیست)،ولی به قول یولدوز شأن بچه های اینجا بالاتر از این حرفاس که بخوان بیخود و بی جهت دهن به دهن بذارن. یا مثلا هر کی زودتر بلاگر شده باشه،قرار نیست از بقیه برتر باشه.
بعدشم مگه بچه بازیه؟ یا مثلا یارکشی میکنین تو وبلاگا؟ اینجور رفتارا خاله زنک بازیه به نظرم.
و خیلی خوبه که انقدر خوب پشت مخاطبات دراومدی:))) آورین:)
پاسخ:
همه ی حرفات درست.
نه خو؟،هر کی هر جا دوس داره میره،یار کشی چیه؟؟:|
من همیشه پشت مخاطبامم:دی:))
نه و کوفت مهدی جان:))
پاسخ:
:))
نه و کوفت مهدی جان:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">