لانتوری

مینی تجربه

لانتوری

مینی تجربه

00:53

يكشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۳، ۰۵:۴۷ ب.ظ

دو روز پیش چهل روزش شد؛

درسته فسقلی شبا تا دو و سه همه رو بیدار نگه میداره،

ولی خیلی عزیزه واسم،خیلی!

دیشب ساعت سه و نیم شب:دی

کلیک1

کلیک2

کلیک3 با حضوره دست لانتوری:))

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۴

نظرات  (۸۰)

تو برو کتار مهدی
عشششششقققققققققمممممممم :***********
چه بزرگ شد:))))))))))))))
خفش کردی با اون حضور دست:||||
نگا چطوری نگات میکنه:||
سالم باشه ایشالا:))
سایه ی شمام بالاسرش همیشه:)
پاسخ:
هووووووی آجیه منو ول کن:پی
اصن فشارش ندادم،فقط سرشو گرفتم طرف دوربین:|
:دی
مرسی.
مچکر.
جل الخالق!!!
این کوچولو کیه ؟!
اینجا کجاس؟!
شما مگه تو خونه تون نی نی داشتین؟!
اسمش چیه؟!
میدین اش ما بخوریم اش عایا؟!
چه دلبری میکنه فسقلی :)))) اون آیکون قلب بلاگفا اینجا نیس چراااا!!

پاسخ:
تو وب قبلیم که گفته بودم خو آجیمه:))
فاطمه:ایکس
نچ،خوردنی نیس،هنوز نرسیده،داداشش هس اگه بخواید:دی
مرسی.
اصن معلومه بچه چش نداره ریخت ات رو ببینه نیگا !! تو دوتا عکس اولی اخم کرده بهت تو سومی هم که داری به زور سر اش رو نیگه میداری ! باز به من بگو وحشی !!! :|
پاسخ:
اولی و دومی که رو پام خوابیده بود و داش با عشق نیگام میکرد:پی
سومیم داشت میخندید که عکس گرفتم:دی
هووووووووووع!!! نگفتم مسهل میخوام که :)) من این نی نی رو می خوام بخورم :))
خدا حفظ اش کنه :) نعمتی ِ بچه ی کوچیک . آدم گنده رو هم تبدیل به بچه میکنه حتی دیدن عکس اش :)
پاسخ:
مگه خرم مسهل میخوره؟:دی
مرسی،اوهوم،خیلی خوبه.
ایـن علان عسک بود یا خفت گیـری ؟! :))

+ مـا اولیـن بـارمـونِ خـونمـون هنگامـه دیـدنِ یـه بچـه چل روزه بـه جـوش آمـد :دی دلمـان چلـونـدنش را خـواس بـا آن چشمـان گیـرایـش !!

+ شصـدِ پـایِ لانتـوری همـ مشخـصـه ؛ تـدکیـد شـه لـدفـن !! :))

+ عـا راسـدی ؛ اسمـش چیـه ایـن ژیگـولک ؟! مَـن سـوال خصوصیمـ اینِـه اَصـن :)))
پاسخ:
ای بابا،والا،بلا به پیر به پیغمبر آروم گرفتم:)))

+قربون شومآ.

+:)))نکته بینیت منو کشته:دی

++فاطمه.
اون نگاه اگه عشقه پس لابد من هرروز دارم با عشق به وب ات نیگا میکنم !! :d
سومی هم خوشحال ب.د که تو جلو چشم اش نیستی من مطمئن ام :))
پاسخ:
پ چی فک کردی؟:دی
نخیر جلو روش بودم:دی
نه خر مسهل نمیخوره واسه همین از تو چندش ام میشه دیگه :))
پاسخ:
پس کوف بخور:دی
ای جونم چقد بزرگ شده
داری خفش میکنی که
ولی خیلی فنچه
پاسخ:
:دی
به خدا خفه نمیکنم:((((
بالاخره بزرگ شده یا فنچه؟:دی
ینی من الان عشق رو تجربه کردم ؟!؟!O_o
عشق چه چیز بیخودیست پس :))

من موندم تو که خری چرا حالیت نی !! خر که هم نوع اش رو نمیخوره :))
پاسخ:
لابد:دی
تازه فمیدی؟:دی

تو خره اصیلی فرق داری:))
پس خر اصیل خر غیر اصیل نمیخوره :))
پاسخ:
نچ،خره اصیل خره اصیل تر از خودشو میخوره:دی
مهتییییییییییییییییییییییییییییی...خیلی مااااااااااااااااااااااااههههههههه...جیییییییییییییییییییگگگگگررررررررررررررررررررررررررررره.....یاد بچگیای داداش خودم افتادم......خدا حفظش کنه...ای شالا که خیرش به خانوادش برسه.....خیلی عالی بود...سپاس...
کلی ذوقیدم....
پاسخ:
مرسی...من الان با این همه ذوق چه کنم؟:دی
ممنونم.
تو وب قبلی ات هم مگه عکس فاطمه رو گذاشته بودی ؟!همه دیده بودنش جز من انگاری :(((
پاسخ:
اوهون،یکی دو روزش بود فک کنم:|
راستی مستر مهدی چه نسبتی با تو داره؟
پاسخ:
:|
آجیمه:دی
حالا که تو نه اصیلی نه اصیل تر :)
پاسخ:
من خیلی اصیل ترم!
بلاگ خیلی بده الان عصبانیمممم
بزرگ شده نسبت به عکس اولیا
ولی فنچه
تو هم گریه نکن خفش نمیکنی دوسش داری عاشقشی میدونم من
پاسخ:
چرا دوباره؟:|
آها:دی
با تشکر:دی
برو بَ بَ ... انگار من نمیدونم تو از این خر های هرجایی هستی !!! چه الکی خودش رو هم قالب میکنه و به بزرگان میچسبونه !!
پاسخ:
من ازون خرای بزرگم که واسه سر کشی میام لای خرای کوچیکی مثه شوما،مواظب خودت باش:دی
عششششششششییییییییییشششششششششششه...
به خووووووووووووووووووووودا......چش نخوره ای شالا..(بوی اسپند)....
پاسخ:
مرسی:)
بچه ها
مهدی و یولدوز
مردم از خنده از مکالمتون
پاسخ:
:دی
ما راضی نیسّیم:دی
چون رو مخه کامنت نوشتنش
خدایی بلاگفا در این مورد از همه بهتره
پاسخ:
چرا آخه؟؟:|
این که کدم نمیخواد دیگه!!
نازى نازى...  :*

برآ فاطمه خانوم اسپند دود کن داداشش:)

نى نیا همیشه ى بوى خاصى دارن خوش بحالت که این بو رو همیشه احساس میکنى:)
پاسخ:
مرسی و ممنون.
کردم:*
اوهوم...خیلی خوبه:**
نکتـه نبـود کـه اون ؛ شصـدِ گـودزیلاس :)))

+ من بکنمـ ؟! بحثِ خارج اَ موضوعُ میگمـ ! :دی

مـَ خعلی وخـده دلمـ میخـواد وبِ یولـدوزُ داشـده باشمـ ؛ ولی عَ شانسِ مـا آدرس نمیـذارن هیش وَخ !!

میـدیـد مـامـ یکمـ نیگـاش کنیمـ ؟! آدرسُ میگمـ !! :دی


پاسخ:
:)))

+بکن:پی

یولدوز با تو کار داره:))
از داداشیتم عکس بذار خب
طفلک اصن ازش نام برده نمیشه
حالش چطوره؟ هه!
پاسخ:
اون بزرگه دیگه:دی
احیانا ذره ای شعور در تو نهادینه نشده که لینک عکسهای اولی ِ فاطمه رو واسم بذاری تا انقد غصه نخورم :||| تو یک خر ِ خیابونی هستی کارتن خواب حتی من که میدونم تو اصلا قد این حرفها هم نیستی که ازون خر بزرگها باشی :|
پس برو سر یکی دیگه رو گول بمالون :d
پاسخ:
ندارم خو:|
وختی دمتو گرفتم کردمت قاطی قاطرا میفمی چه جور خریم:))
چون سخته
هعی
حالا ما میسوزیمو میسازیم ولی درکل بلاگفا ازین دردسرا نداشت
بفرما لواشک؟
پاسخ:
:|
نوش جان:دی
manoman جان میبینی گیر چه خر زبون نفهمی افتادم :))

هووووووی لانتوری !! خودتو با من جمع نبند :d
پاسخ:
باز خوبه من زبون نفهمم،تو که اصن فهم برات تعریف نشده:دی

تفریق ببندم؟:دی
چون من اصالت خریم رو حفظ کردم :))


تفریق هم نه تقسیم خوب تر ِ :|
پاسخ:
تقسیم زیر و روئه قبول نیس:))
هه یولدوز معرفی کن اول خودتو؟
میدونید چی خیلی قشنگ بود؟ همون اصیل و اصیل تر
هعی
ما یه مش بیکاریم
پاسخ:
الان به ما توهین کردی؟:دی
اینو نیگا :

http://www.xum.ir/images/2014/03/05/SPMA1051.jpg


تو از همون اول با این بچه خوب نبودی . روز اول دستش رو به زور جا کردی تو دهن اش الان هم که اینجوری خفت اش کردی :| خر بی اصالتی دیگه :| هیششششش
پاسخ:
از کجا آوردی؟:))

این من نبودم،عمم بوده تو زایشگا:)))
تو به هر حال همون خری هستی که من گفتم :))
پاسخ:
نه که تو نیسّی:دی
ینی تو کوچولویی که عکس خودتو میذاری؟
مجتبی شبیه خودته؟ خواهرت الان دقیقا شبیه کیه؟ 
پاسخ:
دیگه نمیذارم:دی
نه زیاد،هنوز دقیق ملوم نیس:دی
از تو اونیکی وب :)


کلا خانوادگی دوره افتادین این بچه رو می چلونین . بدین اش به من تا بخورم اش از دست شما خلاص شه اصن :)
پاسخ:
آها!

بچه رو دست خر نمیدن:|
نه بابا , قصد توهین نبود, اگرم توهین برداشت شد خودمم هستم دیگه, گفتم ماااا نگفتم من
ولی مثه دیوونه ها نشستم ینی دراز کشیدم دارم به گوشیم ینی به حرفای شما دوتا میخندم

پاسخ:
خب این که خیلی خوبه:دی
تقسیم بهتره . بعد هم اینکه نفله تقسیم چندین و چند روش داره از همه جا زیر و روش رو یاد گرفتی ؟!O_o


من هم همون خری هستم که خودم گفتم . نجیـــــب و اصیـــــل :))
پاسخ:
بعله همینه که هس:دی

آب قطه:))
بچه ها بیاید یه جا یه نرم افزاری گروه چت داشته باشیم
وبلاگ که چت روم نیس درضمن سخته
مثلا کی وی چت داره؟:) 
پاسخ:
:دی
فک نکنم کسی داشته باشه:دی
پس چرا دادن اش دست تو نر خر؟!
پاسخ:
چون من فرق دارم،ازون استثناییام:))
1.اصلا خوب نیس چون فک میکنن من یا دیوونه ام یا احیانا کی اس ام اس خنده دار فرستاده که من غش کردم از خنده البته الان تنهام
2.بله اینجا اصن هیشکی نمیدونه وی چت چیه چت روم کجاس این حرفا اصن چه معنیییی داره
والا
پاسخ:
1.حالا که تنهایی.
2.فقط تو میدونی ینی؟
لاین،واتساپ،نیمباز،تانگو،داری؟؟؟
برو بَ بَ

بیام بزنم بترکونم ات!!!!! تو کجات استثنائی هستش !!!همچین میگه انگار از این خر راه راه هاس !!:|
پاسخ:
بیا بَ بَ:|
نخیر،من ازون خر خال خالام:|
تو داداش داری؟!؟!
مارو بهش معرفی کن باهاش آشنا شیم بلکه اون آبروی خانواده تون رو بخره !! تو که فقط جفتک میندازی :))
پاسخ:
بعله دارم،اون به دردت نمیخوره،کلا با خرای خری مثه تو مشکل داره:))
منظورمو متوجه نشدی خب
نرم افزاراشو دارم ولی نصب نیس البته واتساپم پاک شده لاین رو دارم وایبرم و کیکم نصبه وی چتم نصبه نیمبازم تا حالا نداشتم تانگوهم همچنین
ولی از همه اینا بیشتر وی چت رو دوس دارم !
پاسخ:
منم همینا که گفتم دارم:)
الکی میگی !!
پیوند خر خال خال رو که فقط رو میمون آزمایش کردن !!! تو بودی ینی ؟! :))
پاسخ:
نچ،من اصالتا خره خال خال بودم:دی
میمونام با تو میپرن:دی
من با خری مثل تو ناسازگارم اما اگه اون باشه من مطمئن ام با هم وجه تفاهمات بیشتری خواهیم داشت . تو معرفی کن اونوقت بیا ببین من چه خر با شخصیتی هستم :))
پاسخ:
ای بابا،یه جوری حرف میزنی انگار عاشق داداشم شدیا:))
همچین داری حرف میزنی که انگار طرف ات خود اش خر نیست ! من که خودم میدونم خر اصیل خال خال نداریم و یه دونه هست همه اش که اون هم پیوندی هستش :)
پاسخ:
آخه تو خره سطح پایین چی میدونی از ما خرای با کلاس؟:دی
خب پس آیدی لاین رو بده بقیشو که ندارم:|
شاید بعد تر ها عاشق اش بشم ولی خب فعلنه دلم میخواد باهاش برنامه بریزم که دوتایی بریزیم رو سر تو . ایشالا فاطمه هم به حرف زدن بیوفته از چنگ ات در اش میاریم و سه تایی این رسالت رو ادامه میدیم :))
بروووووووووو بروووووووووو ... فکر کردی من نمیدونم تو تو پالون شویی کار میکنی بعد پالون خر با کلاس ها رو میندازی پشتت و میای ادعای باکلاس بودن میکنی ؟! اون هم جلو من که خر شناسم ... هیششششش:))
پاسخ:
بیبین،من لخده مادرزاد میام جلوت بیبینی همه چیم اصله،افتاد؟:)))
خره خر:دی
بیوه این هم از نشونه ی بی اصالتیت که بلاخره بر همگان روشن شد !! فقط یک خر غیر اصیل میتونه به یک خر اصیل بگه لخت مادر زاد میام جلو ات !! نچ نچ نچ خر های غیر اصیل چه جلافتها که به خرج نمیدن !! نچ نچ نچ
پاسخ:
چیه؟میترسی به اصیل بودنه من پی ببری داری بهونه های خرکی میاری؟:دی
دایی گردنشووووووووو ول کن:|
 این دستت رو از رو صورت ظریفش بردار خوووووووو
اصلا برو کنار کودک آزار یکی این بچه رو از این بگیره :))
خدا حفظش کنه و سلامت باشه :)
ولی اینکه شبا بیداره فک کنم دیگه کمتر بشه :)
پاسخ:
رسما منو گاییدید شوما ها:)))))
ممنونم:)
تازه شرو شده انگار:دی
اینو نگه دار واسه زمستون امسال که فاطمه راه افتاد :)

http://s5.picofile.com/file/8104589642/kafshi.jpg
پاسخ:
ای جونم،چه خوشگله:**
مرسی.
هه! من از یه همچین چیزی بترسم !؟ نخیـــــــر در یولدوز* هیچ ترسی وجود نداره ولی خب از قدیم گفتن تا خر سخن نگفته باشد . عیب و هنر اش نهفته باشد . و تو حرفی رو زدی که فقط از زبون خر های غیر اصیل میشه شنید مخصوصا نر خر ها ی غیر اصیل
پاسخ:
یولقوز غلط کرده:دی

تو تو عمرت اصن خر اصیل دیدی که دربارشون حرف میزنی قاطر؟؟؟:))
بله .
خودم :)
پاسخ:
بیوه،خره توهمی تو خودت با خودت حرف میزنی؟؟:|
خره . دارم با تو درباره ی خر های اصیل مثل خودم حرف میزنم :))
پاسخ:
من اصن با خرای مدل پایینی مثه تو حرفی ندارم:دی
بـاوو ایـهـن نـاس ؛ مـنِ خـرمـ یـه سـوالی پـرسیـدمـااا ایـن وسـط !!

عجـب گـاوی َنـااا :)))
پاسخ:
:))))

این یولدوزه خر که حالیش نمیشه:))

گاوم خودتی:پی
برو بَ بَ
منو باش که دارم با تو صوبت میکنم که یه وخ سر خورده نشی و دو روز دیگه که خواستی واسه نوه هات از جونی هات تعریف کنی با افتخار بگی یک خر اصیل افتخار هم صحبتی با من رو بهم داد ولی کلا تو شعور این چیزها رو نداری که باید حتما مثل سایر خر های اصیل بهت جفتک میزدم :))
پاسخ:
بیوه،اولا که تو یک خره وحشیه جفتک اندازی:دی
دیما بیشین بینیم باو خره بی کلاس:دی
خُ تُ عِ گـاوو حـالیـش کـنن :))))

پاسخ:
د ِآخه گاو،این خر زبون نفهمه:دی
برو رد کارت لانتوری خر که جفتک نزنه که خر نی :))


مگه کسی از من چیزی پرسید که حواله اش کردی به من ؟!
پاسخ:

خره اصیل شخصیت داره:دی

بعله فرشده پرسید:دی
درست شد ‏!؟ :‏(‏
پاسخ:
نچ:|
صب.
اَصـن میـدونـی چـیه ؟!

خـاک تـو او سـرت ، بـا اون آدرس گـرفـدَنـِت :))))

(دیالوگِ مهـران مدیریِ ! ) خـراب نشی سـره من !!

:دی
پاسخ:
 یولدوز خاک او او سرت با اون آدرس دادنت:))
غیر اصیلی دیگه حالیت نی . جفتک زدن اصل اول حفظ اصالت خرهاست :d


چی پرسید؟! تو این وسط مردی وقتی یکی یه چی میپرسه متذکر شی ؟! چپک خلی نفله ؟! با این هچل هفت کامنت تایید کردن هات !!
پاسخ:
نچ،یه خره بی شخصیتی که فرهنگه اصالتم نمیدونی:دی


آدرست،تو کوری؟:دی
ای جون ـم :-* ی ماچ کوشولو رو دست ـش :-***
(بچه رو نبوسید بابا ، حساس ِ :خخخ)
الآن اون عکس اولی ، بچه رو پای کیه ؟ : ))
مهدی چه طرز برخورد با بچه ـس ؟ : | ول کن آجی ـت ُ !! عی بابا : )))) اون یکی عکس ِ داره تو دل ـش بهت فحش میده ، از طرز نیگآش معلوم ِ :خخخ
پاسخ:
:دی
دیگه خودم هی میبوسمش:))
من:))
ای عاقا،گه خوردم:((
از کی تا حالا خرهای غیر اصیل فهم هرهنگ اصالت پیدا کردن ؟!



الان آدرس گذاشتم .


+تو خری درست کامنت تایید نمیکنی اونوخ من کورم ؟!
پاسخ:
:))خره بی فرهنگه بی سواد:دی
آورین.

من تأکید کردم از تو هم خواسّم آدرس بدی،تو کوری:دی
خره بی فرهنگ تویی که به روی آدم میاری :))

من توی یکی از کامنت هام آدرس گذاشتم برو ببین بعد بگو کور کیه :d
پاسخ:
من برای سرکوب تو خره بی فرهنگ از هیچی دریغ نمیکنم:))

پس کور فرشده س:)))
هی من میگم تو از اون خر های خیابونی هستی هی حاشا میکنی . اینجور که تو میگی سرکوب معلومه که از اون مدلهایی هستی که سر چهارراه ها وای میستن و تو خورجین شون قمه و زنجیر دارن
پاسخ:
نچ،من از اون خرای با کلاسم که زیر دستاشون و خرای چموشی مثه تو رو سرکوب میکنن:دی
برو حیا کن !! من حتی الان کم کم دارم شک میکنم به اینکه تو خر باشی . فکر کنم گودزیلایی چیزی هستی . البته احتمال هم میدم که این حرفهات به خاطر رم کردن ات باشه :))
پاسخ:
من خری نیسم که بکنم،حتی حیا رو!
ای خره شکاکه بی فرهنگ!!
ای جونممممممممم چه جیگره
خیلی کوچولو و نازه خدا حفظش کنه <3
تو عکس آخری هم حس می کنم داری خفش می کنی :(
کصافطططططططططط
پاسخ:
:دی
مرسی.
کم کم خودمم داره همین حس بم دس میده:|
همون رم کردی :))
ای خر غیر اصیل عاری از ذره ای سعه ی صدر :))
پاسخ:
تو هنوز به اون سطح نرسیدی که بفمی یه خره مدل بالا مثه من کی رم میکنه،برو با قاطرا جفتک اندازی کن،پیشته:دی
پیشته رو که به خر نمیگن لانتوری :)))))
پاسخ:
به تو خره زبون نفهم میگن یولدوز:)))
خو پس من از این به بعد به گربه چی بگم؟! اگه بگم پیشته که خودم در میرم :|||
ببین آخه ؟! دردو غصه ام کم بود تو هم به دغدغه اضافه کردی بهش :"((
پاسخ:
آخی،جیگره خره همسایه برات کباب شه ایشالا تو اینقد غصه میخوری:دی
تو مطمئن باش هیچوخ گربه دور و بر تو خره بی کلاس نمیاد،غصه نخور.
من خر اصیلی هستم . بی کلاس تویی :d
پاسخ:
تو فقط ادای خرای اصیل رو در میاری،وگرنه خرده خری بیش نیسّی:))
اصالت از سر و روم میباره منتهی هر خری شایستگی دیدن اش رو نداره :))
پاسخ:
فقط خودت تو آینه توهم میزنی:))
مگه من مثل تو هرجایی ام که کوفت و زهرماری بخورم و توهم بزنم ؟! :))
پاسخ:
تو کوفت و زهر ماری نخورده توهم میزنی:دی
من به تازگی رفته بودم چکاپ همه چیم اوکی ِ اوکی بود خبری از توهم و این چیزها هم نبود
پاسخ:
دکتره خران؟
دیگه این چیزهاش ناموسیه :d
پاسخ:
:)))
ممنون :)
امروز خیلی خندیدم :)
پاسخ:
منم همینطور.
همشم شوخی بودآ،یه موقه نری تو آینه خودتو ببینی:دی
او همون یولدوز*ی
:))))))
پاسخ:
ایشالا همیشه خندون باشی:)
۲۵ فروردين ۹۳ ، ۰۰:۰۱ کروکودیل پیر
وای خدا 
چقدر کوچیکه:)
پاسخ:
خب بچه باید کوچولو باشه دیگه کروکودیل جان.
قربونش برم
جوووووووووونم ماشاءالله مثل برگ گله
خدا حفظش کنه
هم خودشو هم داداششو
پاسخ:
خدانکنه.
قربون شومآ:-D
وای چه نازه
چه خوبه آجی کوشولو
پاسخ:
اوهون،خیلی خوبه.
۲۵ فروردين ۹۳ ، ۱۳:۰۵ دختری با اسانس احساس
ای جونم عکس اول چه ژستی گرفته به افق خیره شده و عکس سوم هم چون دهنش رو باز کرده ادم فکر میکنه محکم گرفتیش
پاسخ:
:دی
قربون آدم چیز فهم،داره میخنده:دی
کیه این؟؟
پاسخ:
آجیم.
ای جونم چه خوشمل شده البته اولش هم خوشمل بود...{تازه این بزرگتر بشه قیافش بیشتر تغییر میکنه}
خیلی نازه منم خواهری موخام....
مهدی میدیش به من؟؟؟لدفن؟؟؟
بووووووس کوشولو
پاسخ:
:دی مثه خودمه:))):پی
به مامان بابات بگو:دی
نچ،دادنی نیس:دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">