لانتوری

مینی تجربه

لانتوری

مینی تجربه

00:33

پنجشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۳، ۰۲:۵۰ ب.ظ

من وصیت میکنم رو سنگ قبرم بنویسن:

هر کی با عینک دودی بیاد سر قبر من دیوثه!!

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۱

نظرات  (۲۴)

:|
تو اگه بدونی من چقد با این عینک دودی مشکل دارم :|
پاسخ:
من نیز:|
تا به حال نزده ام:|
چــرو ؟
عینک دودی چی داره مگه ؟
پاسخ:
بدم میاد!
من نیز:|
نزدم :دی
یه بار زدم عکسم گرفتم :دی
پاسخ:
اوق:پی
من با عینک آفتابی بیام؟!
پاسخ:
قرار شد نیای که:دی
واسه پست قبلی نمیام واسه این یکی میام . تو اصلا چرا چش دیدن من رو نداری؟!؟! من به این خوبی؟!
پاسخ:
خب چرا گریه میکنی؟بیا:-D
دیوث ینی چی؟
پاسخ:
فوش اسد.
پس من با عینک میام بعد هم رو سنگ قبر تاکید که که به جز یولدوز*
پاسخ:
نه دیگه.اون شامل همه س:-D
پس چرا وقتی میگم با عینک میام میگی بیا؟!
اصلا من با عینک میا وای میستم رو اون تیکه ای که رو سنگ قبر نوشته دیوث که کسی نبینه
پاسخ:
پس منم میگم بالای قبرم بنویسن هر کی پاشو بذاره رو قبرم دیوث تره.
اصلا من میشینم رو قبر . یه ور هم کیف ام رو میذارم
پاسخ:
اونوخ همه میگن این عاشق اونیه که تو قبر خوابیده/
:))
اصـن چـون عـاشخـه دیـوث گفـدنت شـدمـ ؛ حتمـن میـزنمـ :))

+ بعـدِ شـونصـدُ بیس شیش هـزار سـال !!
پاسخ:
:)))
دهنت سرویس:-D
می خوای واسه اینکه فکر کنن مالی بودی شیون و زاری هم راه بندازم حتی خودزنی کنم هوم؟!
پاسخ:
هر غلطی میخوای بکن:-D
دهـنِ خـودد مـورده عنـایـت :)) والا !! :P

چیـزه میگمـ قـالـبـت شیک شـده آآ ؛ خـوشمـون اومـد ؛ تـر تمیـزتـره ؛  هـَپـل هـوپـول بـاشـه :دی
پاسخ:
:-D

میگن خوب نیس ولی.سفیدو بیشتر دوس دارن بچه ها.
با عینک میام چارتا فوش میدم برمیگردم
پاسخ:
بیا عقده هاتم خالی کن:-D
خو پس من میام منتطرام باش . تازه عینک دودی هم خیرات میکنم واست
پاسخ:
گفتم که هر غلطی میخوای بکن.
اخلاق مخلاق که نداری ... کلا نمیام
پاسخ:
:))
تو رو خدا بیا.
نه دیگه میام ناراحت میشی یه وقت زیر پایی ای چیزی میگیری واسم بیوفتم زمین عینک ام بره تو دماغ ام جلو مردم خیط شم . نیام بهتره . تو اخلاق نداری
می دونم فش اسد....ینی چی...
جاهل از دنیا برم خوبه...:))
پاسخ:
معنیش خوب نیس.تو گوگل یه سرچ بکن:-D
۲۱ فروردين ۹۳ ، ۱۶:۵۱ دختری با اسانس احساس
چه اینده نگر
پاسخ:
:-D
معنیش خیلی بد نبود مهدی..معمولی بود....:))
پاسخ:
آره خب:-D
شاید آفتاب شدیید باشه،کور میشیم خوب:/
قالب نو مبارک:)
پاسخ:
برید زیر سایه درخت وایسید:-D
عوض میشه به زودی.
خب پس قبر تو (بعد از1000000000سال)،نزدیک یه درخت بگیر:)

خوبه که:)
فقط یکم تاریکه وبت:/
پاسخ:
چش.

همون دیگه،یه روشنشو گذاشتم.
عه عوض شد:)))
خیییلى خوب شد،جدى میگم:)
مبارک باشه واقعا:)
پاسخ:
:-D
قربون شوما.
سلامت باشی.
کلى ذوق کردم الان:))
پاسخ:
خب خداروشکر:دی
خب میاد سر خاک درمیاره.
حالا تو قبرستون چشمش باشه چطور میشه مگه؟!
:)
پاسخ:
تو قبرسون باشه ولی سر خاک من نیاد باش:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">