لانتوری

مینی تجربه

لانتوری

مینی تجربه

00:57

دوشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۳، ۰۳:۳۰ ب.ظ
بضیارم هر چی بیشتر بشون احترام میذاری نامحترم تر میشن!
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۵

نظرات  (۳۱)

این الان پسته ؟!؟! :|||
پاسخ:
نه شلغمه:||
بعضیا چرا حالیشون نمیشه ؟ :@
پاسخ:
نمیفهمن دیگه:دی
تو فکر کردی ما حالیمون نی که شلغم ور میداری مذاری جای پست ؟! :))
پاسخ:
تو اگه حالیت بود که این وضعت نبود:))
آره والا من اگه حالیم بود نمیومدم اینجا و با تو کل کل نمیکردم . دنبال یه آدم حسابی میرفتم لااقل واسه کل کل کردن :d
پاسخ:
اصن اگه حالیت بود که از پستای من ایراد نمیگرفتی:دی
دیگه تا اون حد حالیمه که پست های تو خودشون ایرادن :))
پاسخ:
عمرا اگه حالیت باشه:دی
حالیمه که میگم :))
حالیم نبود که نمیگفتم :))
پاسخ:
د ِ ن د ِ اگه حالیت بود اصن نمیگفتی:دی
د ِ ن د ِ چون میبینم تو حالیت نیست و من حالیمه لازم میدونم حالیت کنم :))
پاسخ:
من از کسی که چیزی حالیش نیس چیز یاد نمیگیرم:دی
تو که چیزی حالیت نی کلا صلاحیت اینکه بگی کی چیزی حالیش هست و چی حالیش نیست رو نداری :))
پاسخ:
من هیچیم که حالیم نباشه اینو حالیمه که تو حالیت نیس:دی
تو چون سنسور حالی شدن نداری کلا این چیزها حالیت نمیشه :))
پاسخ:
بیوه،اگه حالیت بود میدونسّی حالی شدن سنسور نمیخواد:دی
تو که سنسور نداری و چیزی حالیت نی اظهار فضل نکن :))
من که حالیمه میدونم یا تو ؟!
پاسخ:
من که حالیمه:دی

بیوه . اینی که گفتی ینی شخص یولدوز* بانو گرامی:))
پاسخ:
حالیت نیس من چی میگم:دی
تو حالیت نیست که چی میگی :))
پاسخ:
خوبم حالیمه:دی
وب منو بلاگ بست
پاسخ:
چرا؟؟؟؟:|||||
نچ
پاسخ:
بلی:|
نچ
پاسخ:
اوهون.
نـــــــــــــــچ
پاسخ:
بلی:دی
بلی من حالیمه تو نع :))
پاسخ:
آبم قطه تازه:دی
دیگه اینجا آب برای من ملاک و معیار نی :))
پاسخ:
ملاک چیه دیقن؟:دی
دیگه این یک بحث فلسفی رو میطلبه تو هم کلا چیزی حالیت نی اونوخ بلبشویی راه میوفته :))
پاسخ:
فلسفه؟شعورت به این چیزا میخوره؟
:دی
پس چی؟! صدبار بهت گفتم من رو به خاطر اینکه با تو هم صوبت میشم قضاوت نکن :))
پاسخ:
من تو رو بر اساس دانسته هام قضاوت میکنم:دی

تو مگه دانسته هم داری ؟!:)))))
کجات کار گذاشتن اش :))))
پاسخ:
دانسته هامو واسه تو نادون که رو نمیکنم:دی

من شرط میبندم که تو همین دانسته رو هم از جایی شنیدی داری قرقره میکنی . تو کجا دانسته کجا!!! :))
پاسخ:
بیوه.اگه چیزی داشتی تو مخت شرط نمیبستی و از همه چی مطمءن بودی:-D
چپک خلی جان از این مطمئن تر که دارم دارایی ام رو سر بی مغز بودن تو شرط میبندم ؟!:))))
پاسخ:
ولی خدایی نفهم بودنت اونقد ملوم و بی ارزشه که من حتی حاضر نیسّم روش وخ بذارم و شرط ببندم:دی
یعنی کل کل  کردنتو با یولدوز میخونم کلی می خندم.
آتیش پاره کم نمیاره. کلا یادم میره چی میخواستم بگم
پاسخ:
:دی
بسکه خره:دی
صحیح است:)
شاهین آلبومو داد بیرون
گرفتی ؟

پاسخ:
اوهون.
می خوام بازم بگم دقیقا خب ...
پاسخ:
خب بگو راحت باش:دی
اهوممممممم
این جا دیگه باید بسازی باهاش...:|
البته اگه نمی شه ازش دور شی...
مثلا همین داداش من ....هرچی لی لی به لالاش می زاری فرداش یه چی بهت می گه آب شی بری تو زمین...ولی نمی شه ولش کرد که...

پاسخ:
نچ.
میشه وایسی جلوش.
مهدی بمانی نمیای؟؟؟؟؟؟؟/
پست جدید؟؟؟؟؟؟...
نیومدی هنوز......
بیا دیگه خووووووو...:|
پاسخ:
الان اومدم:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">