لانتوری

مینی تجربه

لانتوری

مینی تجربه

01:10

پنجشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۳، ۰۹:۴۲ ب.ظ
بضی وختام باید به نشانه ی اعتراض لنگاتو ببری هوا!
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۸

نظرات  (۱۷)

بیوه ! وحشی اصلا استعداد آدم شدن رو هم نداره ! همه جا جفتک میندازه :d
پاسخ:
بیوه،توی خره هر جایی از دید خودت برداشت میکنی:))
ازونجایی که من یه خر شناس هستم ذهن تورو خوندم .وحشی :))
پاسخ:
والا تو یه خری هسی اصن من به خر بودنت شک دارم،اونوخ میخوای خر شناس باشی؟:دی
خر های وحشی همیشه از خر شناس ها بیم داشته و دارند و یکی از ویژگی هاشون اینه که خر شناس ها رو به رسمیت نمیشناسن :))
پاسخ:
تو؟تو خر شناسی؟تو یه خره خون خواری که داری شخصیته خودتو میپوشونی:))
بیوه ! نگفدم خر شناس ها رو به رسمیت نمیشناسین ؟! دیدی خود ات . خود ات رو لو دادی ؟! :))
پاسخ:
مدارک خونخوار بودنت موجوده:دی
مدارک وحشی بودن تو موجود تره :))
پاسخ:
من؟نههههه:دی
باز برم عکس فاطمه رو بیارم ؟!؟! :))
پاسخ:
برم پسته وبلاگتو کپی پیست کنم بذارم؟:))
من همه ی پستهام آغشته به روحیات لطیف و دخدرونه و گوگولی مگولی هستش :))
پاسخ:
اوخی...خرخره جویدنم تو فرهنگه شما هر جاییا جزء گوگولی مگولیاس؟:))))
بله [اون آیکون عینک دودیهه] :))
شکم دریدن هم همینطور :[همون آیکون]
گردن خرد کردن هم حتی [مجددا همون]
پاسخ:
من دیگه به تو نمیگم خر،به خر توهین میشه:))[آیکون عینک ازین شیشه زردا]:))
:))
میدونم من خیلی خوبم :))
پاسخ:
اووووووف...یکی تو خوبی یکیم اون اسمیگر تو ارباب حلقه ها:|
نه اون به اندازه ی من خوب نبود :)
پاسخ:
آره خب،تو اعجوبه ای هسّی واس خودت:)
خوشم میاد تو خوب میدونی من چه نعمتی هستم :))
پاسخ:
من حتی به تو حسودیم میکنم:))
این اینکه اول اعتماد به نفس بودی و بعد شدی یولدوز*:دی
آفـــــّــــرین به تو پسر :)) ینی هیشکی انقد خوب به ماهیت کبریایی من پی نبرده بود :))
الان اشک تو چشام جمع شده از ذوق :))
پاسخ:
یکی آفتابه رو بده به این:))
همه مثل تو بی حیا نیستن کله شون رو بندازن پایین بیان آفتابه بدن :d
پاسخ:
یه دخدره بیشور مثه خودت میفرستم:-Dنترس:-D
ماشالله کم نمیاره :))


پاسخ:
بعله:-D
ینی از تو بی نزاکت تر هم پیدا میشه ؟!؟!؟ واویلا ؟؟!!؟!؟:)))
پاسخ:
بله بله.
تو:)))
من که هزار ماشالا خانومم واسه خودم :) به تو درس اخلاق و زندگی میدم همه اش :))
پاسخ:
خانوم ندیده ای:-Dچه غلطا:-P
۲۹ فروردين ۹۳ ، ۱۹:۳۷ آقای روان پریش
اینجا چه خر تو خریه ما میرم شما راحت باشین
پاسخ:
بفرما وسط:-D

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">