لانتوری

مینی تجربه

لانتوری

مینی تجربه

00:51

شنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۰۷ ب.ظ

هر کی یه سوال بپرسه،هر جوری دوس داره و از هر چی دوس داره!

+خصوصی باشه فقط.

++راستشو میگم!

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۳

نظرات  (۱۶)

تو چاقی؟

*برا سواله واقعا...: ))))))))
پاسخ:
80وزن،قد 178
خودت حسابشو بکن:دی
دوست دختر داری ؟! D:
پاسخ:
یه همچین سواله مهمی رو خصوصی نمیکنی؟:پی
چرا با کسرا بهم زدین

با توضیح پلیز
پاسخ:
خصوصی بود این الان؟:دی
کی میای بریم بستنی؟!
ترجیحا با کسری و طاها!
پاسخ:
خودم و خودت،پایه ای؟
هر وخ بگی!
نمیشه این سوال ِ مدت دار باشه ؟!؟! هوچ کوفتی به ذهنم نمیرسه که ندونم :)
مثلا این خیلی خصوصی بود که تو که آدم نیستی پس چی هستی که کلا اتفاق نظر علما این هست که خر :)))

پاسخ:
نچ،چون تویی نمیشه:دی
خب این که تو هم هسّی:)
خو واسه همین خوب درک ات کردم که آدم نیستی دیگه :))
خو چرا نچ ؟! الان من هیچ سوال تخریب کننده ای به ذهنم نمیرسه آخه :)))
پاسخ:
میخواس برسه:دی
تو ذهنم داری؟:دی
آره دیگه دارم :|
پس چرا همیشه منتظر چیزی ام که برسه؟!O_o
پاسخ:
نداریا:|
به تو میگن الکی منتظر:دی
بیوه :))
رسید :d
تو چرا انقدر آدم مرض دار و کرمویی هستی و هی من رو اذیت میکنی ؟!؟!:))
پاسخ:
چون مرض داشتن و کرم ریختن به تو کیف میده:دی
در ادامه اینکه تو چه مرگته اصلن ؟!؟!:))این جا مونده بود
پاسخ:
سوالت تموم شد:دی
ولی در چه رابطه؟
خدا منو واسه تو حفظ کنه الهی که همه اش حضورم موجب کیف کردن ات میشه :))
پاسخ:
خدا این اعتماد به نفس تو رو هم حفظ کنه:))
رابطه ی مشخصی نداره ! کلی گفتم . چرا گاهی خیلی خوبی گاهی که بد میشی هم خودت رو بد تر میکنی؟! دچار ضعف میشی ها
پاسخ:
من کلا سعی میکنم خوب باشم،یا حداقل اینکه خودمو خوب نشون بدم،ولی بضی وختا دیگه صبرم تموم میشه:|
من خودم اصل اعتماد به نفس ام خدا منو حفظ کنه اعتماد به نفس هم پاینده باقی میمونه دیگه :))
پاسخ:
آره خب،اینم هس:)))
خوب باشی مهدی :)
امیدوارم هیچوقت کم نیاری :)
پاسخ:
قربون تو و معرفتت:)
اصن ی دونه ای من مخاطب خاموش وبلاگتم ولی خیلی باهات حال کردم حرف نداری
پاسخ:
نوکرم،لطف داری شومآ.
چند باری شمارمو گذاشتم واست
یه بار بلاگ و یه بار بلاگفا
یه اس بده بشناسم شمارتو
بهت زنگ میزنم!
پاسخ:
والا شماره ای واسه من نیومده:-(
میام وبت شمارمو میذارم حاجی
دیدگاهت به دین و مذهب چه جوریاس؟
اینی که هستیو،قبول داری؟
پاسخ:
من دینی که اینا میگن رو قبول ندارم.دین و مذهب باید دلی باشه،نه به ظاهر.
مثلا نماز میخونم،روزه هم اگه بتونم میگیرم،ولی آهنگمو از هر نوعش گوش میدم و دوس دخترم داشتم!
دین و مذهبی که الان تو ایران رایجه از کثیف ترین نوع دین داریه.
واسه من همینقد دینداری بسه به نظرم که ظاهر و باطن یکی باشه و در حد تعادل.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">